قلم مجازی..

خودش میره..قلم را میگم...

قلم مجازی..

خودش میره..قلم را میگم...

عجب روزهای عجیبی..!!

به نام خدای بزرگ و مهربون

امروز روز طبیعت بود.

رفتیم تو محوطه سبز خونه آبجیم تو شهرکشون..

الان که دارم یک نگاهی به این 13 روز میندازم میبینم ای دل غافل...

13 روز مثل برق  و باد گذشت....

1سالش چطوری میخواد بگذره...

عجب...

عمر منه که داره مثل برق و باد میگذره و من نمیفهمم...

مامانم میگه قدیم ها اونقدر وای میسادیم تا عید بیاد..

اونقدر صبر میکردیم تا مثلا ماه رمضون یا محرم بیاد..

ولی الان تا رو بر میگردونی ماه رمضونه..

تا رو برمیگردونی میبینی یک سال گذشت..

واقعا چقدر سخته..چقدر سخته که دارم میبینم روزهای خوش جوونی یکی پس از دیگری دارن میرن و  من همین طور نشستم دارم نگاه میکنم...

این دوهفته که ما همش مریض بودیم..

دیدی گفتم عید امسال فرق داره..عید امسال جور دیگه ایست..

نه مهمونی رفتیم نه مهمون اومد خونمون...

فقط همون شب اول رفتیم خونه عمه و  عموم..

عمه ام نیومد بازدیدمون..پارسال هم مامان و بابام رفتن  ولی اونا نیومدن باز دیدمون..

اخه آدم به کی بگه؟؟

بی معرفتی تا کجا؟؟

بی عاطفگی تا کی؟؟

با مامانم مشکل داری چرا بابام رو تحریم میکنی؟؟چرا قلب بابام رو میشکنی..

تازه اشکال از خودته خانوم جون..مامان بیچاره من تا حالا مگه از گل نازکتر به شما گفته؟؟

مادرتو که تر و تمیز نگه میداشت .و شما نگا میکردی..

همیشه عزت و احترامت رو نگه میداشت..

اخه چرا اینطوری میکنی؟؟

خدایا !!آدم دردش رو به کی بگه؟؟

اون همه مامانم رو بهش حرف زدی و تو فامیل از دهنش چیزی گفتی..

همه رو نسبت به مامان و بابام بدبین کردی..

اخه خجالت هم خوب چیزیه به خدا..

حالا هی بشین بگو همه اومدن طرف من..

همه اومدن تو محله ما خونه گرفتن..

انگار تو جردن میشینه که اینقدر با افتخار میگه..

آخه پیروزی هم شد محله..

محله  ما شرف داره به صد تا محله ای که آدمای مثل تو توش هستن..

آدماش هرطور که باشن مرام و معرفت ازشون میباره..اما شماها چی...؟؟؟

اوخ دلم خیلی پره..

مامانم چندتا درد با هم بکشه؟؟

عمه رو فراموش میکنه میرسه به عروسش...ولش کن..دیگه حوصله اون رو ندارم به خدا..!!

مامان بزرگم خدا بیامرز خیلی حرف قشنگی میزد..

میگفت:تف تو این دنیای بی غیرت..

حالا میفهمیم معنی حرفش چیه..

توکلت علی الله..

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد