قلم مجازی..

خودش میره..قلم را میگم...

قلم مجازی..

خودش میره..قلم را میگم...

سوء تفاهم..

به نام  تنهاحلال مشکلات من


امروز یک  نامه توی صندوق پیام خصوصی ام دیدم..

به من یک تهمت خیلی بزرگ زده بود..


نوشته بود من چون با یک سری افراد در ارتباطم  موضوعات و پست هاشون رو پاک نمیکنم...(حالا ارتباط هم ندارم ها..الکی اسم من رو تو گروهشون زدن..الکی که نه..خیلی دوس ندارم باهاشون روبرو بشم..اما در کارها دوس دارم بهشون کمک کنم..)

 

اگه خدا بخواد من مدیرم در یک تالاری..

اونقدر ناراحت شدم..ولی کاملا آروم جوابش رو دادم..چون بالاخره ما باید با نرمش با کاربرا برخورد کنیم..

متن نامه ای که براش نوشتم اینجاست:


سلام.
چرا اینقدر عصبانی؟
چرا فکر می کنید رو دست خوردید.
یعنی شما فکر می کنید من قصد منحرف کردن یا سر کار گذاشتن شما رو داشتم؟(این طوری از حرف هاتون برداشت میشه)
بدونید:جایی که داریم برای رضای خدا کار میکنیم ،گروه و گروه بازی هیچ معنی نداره.اگر نیاز باشه حتما برخورد میشه.مطمئن باشید.
من هم البته به نظر خودم فکر میکنم که خدا رو شکر تا حالا بدون قصد و غرض این جا خدمت کردم.
حالا اگر شما فکر میکنید قصد آزار یا مسخره کردن شما رو داشتم(که سخت در اشتباهید)معذرت میخوام.
علت حذف نشدن پست هاشون این بود که خودشون به صورت خود جوش بحث روتموم کردن.
در پیام قبلی هم گفتم،اگر بازهم با هم دعوا کنند برخورد خواهد شد.
حالا اگر باز هم فکر می کنید من از اون آدم ها هستم که .....
الان دارن اذان میگن..به این وقت و این ساعت بنده قصد آزار شما رو نداشتم.
خدا نگهدار...



فکر کنم منطقی جوابش رو داده باشم..

الان هم خیلی ناراحتم ..خدا میدونه که نیت من چی هست و چی بوده و خواهد بود..




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد