قلم مجازی..

خودش میره..قلم را میگم...

قلم مجازی..

خودش میره..قلم را میگم...

فیلتر شکن خوبه َ..........فیلتر نه.....!!!

به نام تنها نگار گر روزهای زیبای زندگی

دیشب داشتم به فیلتر آکواریوم خونه نگاه می کردم با خودم گفتم یک مطلب راجع به فیلتر و .. که این روزها به شدت دست و پای خیلی ها رو تو اینترنت بسته بنویسم.

(البته به نظر نمیاد خیلی هم بسته باشه چون الی ما شاءالله فیلتر شکن هست.بگذریم.)

فیلتر آکواریوم به این صورت هست که آب رو داخل خودش وارد میکنه و کثیفی هاش رو میگیره و اکسیژن خالص به بیرون میده.این طوری هم آب آکواریوم همیشه تمیز و شفافه و هم اینکه ماهی ها میتونن در هوای تازه نفس بکشن.(یا آب تمییز)

حالا من چی میخوام بگم.

من میخوام بگم اگر ذهن و روان خودمون رو به آب آکواریوم تشبیه کنیم،سپس فیلتر هایی که جمهوری اسلامی گذاشته رو به فیلتر آب آکواریوم،میبینیم چقدر موضوع جالب میشه.

یک سوال.چه سایتهایی فیلتر شده؟؟

سایتهایی که غیر اخلاقی هستن.

سایت هایی که از نظر روان شناسی با روان شما بازی میکنن،مثل بعضی سایتهای شیطان پرستی که الان هم زیاد شده،و....که همگی ما میدونیم.

حالا فکرش رو بکنید،دسترسی به این گونه سایتها آزاد باشه.چه اتفاقی می افته؟

ذهن ما درگیر مسائلی میشه که نباید بشه..

بجای اینکه وقت و انرژیمون رو روی فعالیت های مثبت که به نفع جامعه و خودمون هست بگذاریم،وقتمون رو میگذاریم و میریم دنبال چیزهایی که خیر  و دنیا و آخرت درش نیست.چیزهایی که جز گرفتن وقت ما  ،چیز دیگه ای به ارمغان نمیارن..

حالا چه ربطی به فیلتر آکواریوم داشت..

ربطش اینه که اگه فیلتر رو از آب آکواریوم جدا کنیم و در واقع توش نباشه،بعد از مدت کوتاهی آب آکواریوم لجن میشه.کثیف میشه.هیچ کس دوست نداره بهش نگاه کنه.

از همه مهمتر ماهی های اون میمیرن..

اگر این اینترنت هم فیلتر نداشته باشه،روح و روان ما بعد از مدت کوتاهی بخاطر مطالب بی فایده،افسرده میشه.طراوت و تازگی خودش رو از دست میده.دیگه نمیتونه اون طور که باید کار کنه.اون طور که باید حرکت کنه.در ضمن ماهی های ما که همون خلاقیت و نو آوری باشن،میمیرن..

حالا من حاضرم به سوالات منطقی پاسخ بدم.هر قدر که در توانم باشه..

 

نظرات 1 + ارسال نظر
زیبا دوشنبه 8 فروردین 1390 ساعت 16:40 http://nice-nice.blogfa.com/

با سبدی پر از شقایق عاشق و دلی گشوده به وسعت حضور بیکرانت سلام
با شعر و ترانه و موسیقی ناب به روز هستم.
دوست داشتید تشریف بیاورید [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد