قلم مجازی..

خودش میره..قلم را میگم...

قلم مجازی..

خودش میره..قلم را میگم...

خداجونم..دلم برات تنگ شده..!!

به نام خدای آسمون و زمین بی انتها..


تو رو از خاطرم برده.......تب تلخ فراموشی


دارم خو میکنم با این...فراموشی و خاموشی


چرا چشم دلم کوره...عصای رفتنم سسته


کدوم موج پریشونی ... تورو از ذهن من شسته


خدایا فاصلت تا من.... خودت گفتی که کوتاه


از اینجا که من ایستادم....چقد تا آسمون راهه


من از تکرار بی زارم....از این لبخند پژمرده


از این احساس یاسی که ..تورو از خاطرم بده


به تاریکی گرفتارم....شبم گم کرده مهتابو


بگیر از چشمای کورم....عذاب کهنه خوابو


چرا گریم نمیگیره....مگه قلب من از سنگه


خدایا من کجا میرم.....کجای جاده دلتنگه


میخوام عاشقم بشم اما...تب دنیا نمیذاره


سر راه بهشت من..درخت سیب میکاره



ای ول به علی لهراسبی با این آهنگش...خیلی قشنگه..


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد