قلم مجازی..

خودش میره..قلم را میگم...

قلم مجازی..

خودش میره..قلم را میگم...

غریبی...!!

به نام خدای همه تنهایان..!!

گاهی اوقات خیلی احساس تنهایی میکنم..

اونقدر که فکر میکنم هیچ کسی ر وندارم..

بعضی وقتا با  امام زمان حرف میزنم..بعضی وقتا با خدا حرف میزنم..حالم خیلی بهتر میشه..

یادمه تو یکی از صحبتهام به امام زمان گفته بودم:شما دوستا و آشناهاتون نیستن و غریبی و لی من در بین دوستان و آشنایانم غریبم...

اون موقع که این مطلب رو مینوشتم اصلا به این فکر نمیکردم که دختر!کجای کاری..!

اما حسن (ع)توسط همسرش شهید شد..!یعنی او حتی در خانه اش هم غریب بود و کسی رو نداشت..!خیلی سخته که آدم در خونه خودش هم غریب باشه..!

امروز شهادت حضرت امام حسن (ع)است..شهادتشان تسلیت باد..!

واقعا الان میفهمم خدا بر اساس ظرفیت آدما اونها رو آزمایش میکنه یعنی چی..!

ظرفیت من کجا  وظرفیت امام حسن کجا........!!

خدایا کمکم کن که با توسل به تو بتونم در برابر مشکلات طاقت بیارم...!آمین..!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد