قلم مجازی..

خودش میره..قلم را میگم...

قلم مجازی..

خودش میره..قلم را میگم...

من افتخار میکنم

به نام خدایی که کمکهایش را درتمام لحظات زندگیم احساس میکنم

من به ایرانی بودن خویش افتخار میکنم..

من به مسلمان بودن خویش افتخار میکنم...

من به این که در این کشور زندگی میکنم افتخارمیکنم...

من از اینکه در اینجا به دنیا آمده ام تا آخر عمر سپاس گذار خداوندخواهم بود..


من با دیدن مردم کشورم در ۳۰ سال گذشته و مبارزه شان با رژیم ظلم و ستم به داشتن همچین هم وطنانی افتخار میکنم..

من به داشتن رهبر با تدبیر  وقدرتمندی مثل امام افتخار میکنم..

من بخاطر نفس کشیدن در این کشور و داشتن همچین خاک پاکی به خودم افتخار میکنم و با غرور میگویم:


ای مردم دنیا!این منم...یک ایرانی آزاده..یک ایرانی سرفراز..یک ایرانی قدرتمند..یک ایرانی پر افتخار که از داشتن این کشور و تاریخ سراسر افتخارش به خود میبالم و احساس غرور میکنم..


ای ایران من ...راهت پاینده باد..امیدوارم همواره سرافراز و سربلند باشی...

من به داشتن همچین کشوری و همچین آب و خاکی افتخار میکنم...


نظرات 3 + ارسال نظر
محشر ایران سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 15:00 http://mahshar-iran.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری
به من هم سر بزن ولیی نظر یادت نره


مسعود سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 15:13

باز دهه زجز شد و بعضی ها حسابی رفتن تو جو ... چقدر زود همه چیز رو یادمون میره ..... افتخار کن آره افتخار کن ...

طارق جمیل سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 15:20 http://makoto.blogsky.com

سلام.اگه تو محبوب خودت رو درست انتخاب کنی هیچوقت ضرر نمیکنی سعی عشقت محبووبت مقصودت الله باشه الله که از تو زاضی باشه باقی رو ولش کن بیا عاشق الله شو و در پی وصال یار حقیقی یعنی الله باش.خوش باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد