قلم مجازی..

خودش میره..قلم را میگم...

قلم مجازی..

خودش میره..قلم را میگم...

غافلگیری..!!

به نام خدایی که بخاطر خودم دوستم داره..


امروز غافلگیر شدم..بایک نامه خوب از طرف دوستم..

اصولا من از غافلگیر شدن خیلی خوشم میاد..مثلا دوستی که پس از چند ماه دوری یک دفعه بهم اس ام اس میزنه خیلی منو غافلگیر میکنه..من خیلی این احساس رو دوست دارم..

 واقعا از دوست خوبم به خاطر محبتش و نگاهی که به نوشته های من داره تشکر میکنم..



از همین جا بهش میگم بهار جونم...دستت درد نکنه..خیلی لطف کردی..باز هم از این کارها بکن..


من خودم چون این احساس رو دوست دارم بیشتر اوقات سعی میکنم افراد رو غافلگیر کنم..

مثلا ۲ سال پیش سالگرد ازدواج مامان و بابام رو با گرفتن گل و شیرینی ویک هدیه کوچیک جشن گرفتم..

چهرشون دیدنی بود..واقعا جا خورده بودن که من این کار رو کرده بودم...

درمورد تبریک تولد افراد هم همیشه من پیشقدم هستم..اما متاسفانه دیگران نه..

خب عیب نداره..چون من اینطوری هستم دلیل نمیشه دیگران هم اینطوری باشن..

خدایا از تو درخواست میکنم تموم کسانی که دوستشون دارم در ژناه خودت حفظ کنی..آمین


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد