قلم مجازی..

خودش میره..قلم را میگم...

قلم مجازی..

خودش میره..قلم را میگم...

اصلا مشکل چی هست؟؟

به نام او که بی او بی وجودم..

دیشب داشتم درمورد یک نفر که درد ل هاش رو در وبلاگش نوشته بود میخوندم..

دیدم چقدر مشکلاتش از من بیشتره؟

چقدر در سختی هست..ولی امیدوار..بعد با خودم گفتم هرکس در هر شرایطی که هست مشکلات خاص خودش روداره!!

نمیشه همه وضعیت هاشون مثل هم باشه....منم به سهم خودم مشکلات خودم رو دارم و کسی که وضعش 10 برابر از من بهتره مشکلات خودش رو داره...اصلا باید دید مشکل از نظر هرکس چی هست؟؟

یکی پول نداشتن رو مشکل میدونه!یکی بی اهمیت واقع شدن رو مشکل میدونه!یکی همدم نداشتن رو مشکل میدونه!اما من چیزی رو مشکل میدونم که نتونم حلش کنم!

چیزی رو مشکل میدونم که برای آدمای دیگه پیش نیومده باشه!

چیزی رو مشکل میدونم که براش راه حلی پیدا نکنم!

اصلا اگر مشکلات نباشن که زندگی شیرین نمیشه!

اگر آدم همش در راحتی باشه ،به قول دوستم اگر به اون دنیا و به بهشت بره از چی میخواد لذت ببره؟؟

در سختی هاست که باید رشد کرد..

خدا به هممون همت عالی بده..آمین..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد